Joo oon siis Ville ja kyhäilen täälaisia epämääräisiä blogeja koulua varten tänne Bloggeriin.
Oon 18 vuotta ja diggailen skedeemisestä ja mm. öjyvärimaalailusta ja yleensäkin taiteesta.
Tää nyt on hiukan vaikeaa saada kahta kokonaista sivua kerrottua itsestään, sillä en näe tarpeelliseksi alkaa kertomaan asiaan liittymättömiä juttuja. Mutta joo opiskelen tällä hetkellä Mercuriassa ja valmistun sieltä tossa kesällä. Opiskelu Mercuriassa oli ekana vuonna lungia, tokana vuonna vähemmän lungia ja kolmantena vuotena aika paskaa. Syynä pääasiassa informaatiopula ja jatkuvat etä-etä-etä sitä tätä etänä- kurssit. Mutta ei siitä sen enempää, täällä avaintaidot blogissa sitä käydään läpi.

Mun mielestä kirjoittaminen on kivaa, ja tykkään ottaa kantaa sillä. Mulla on yks mielipidekirjoitus Vantaan Sanomissakin. Mutta en mä sitäkään tykkää pakotettuna tehdä. Tai jos aihe ei vaan kiinnosta, niin on yritettävä suolta täysin olemattomia asianhaaroja. Ainiin, mun piti kertoa itsestäni.

No asun mun mutsin ja kissan kanssa, oon muuttamassa kohta pois. Meillä on mukava talo Ylästössä, jossa on sellainen keskikokoinen ja hyvin öljytty söpö terassi, missä diggaan kesäisin lueskella kirjoja. Ja grillata. Ja chillata. Ja kaikkee...

Oon myöskin nykyään Vegaani ja siitä päättöksestä mä oon tosi iloinen. Enpähän tue eläinrääkkäystä rahallisesti enää. Ootan jo kesää, että pääsen kyhäilemään vegaanigrillisafkoja. Ja pitämään semmosia vegegrillijuhlia ja kutsua kaikki frendit skruudaan.

Oispa kesä ihan skeittauksenkin kannallta. Halleja on mutta niihin kyllästyy nopeesti. Ulkona skeittaaminen on tosi jumalallista, varsinkin se ekakerta keväällä kun hiffaa ettei tarvitse käyttää edes hupparia enää. BOOM!
Toisaalta puolet mun kesästä menee suomen puolustusvoimille (huom. vähäisen arvostukseni puolustusvoimia kohtaan en laske sitä erisnimeksi),  kun asevelvollisuus koittaa. Mun mielestä pakollinen asevelvollisuus/sivari pitäisi poistaa. Ne menee jotka menee, kyllä nitä riittää.

En nyt yksinkertaisesti keksi enempää tähän asiaan joten tämä jää nyt kahden välilehden sijasta yhdelle. Kiitos ja anteeksi suurikokoinen rikkeeni.

Kommentit