Anteeksi että olen näin sekaisin laskuissani. Tämä on siis tuhannen varmasti se kuudes ja viimeinen blogipäivitykseni avaintadot- kurssia varten. En ole ehkä kirjoittanut ihan täysin ohjeita kirjaimellisesti nouattaen, mutta mielestäni tämkään ei ole kuolemanvakava juttu.

Olen tyytyväinen siihen ,että aikalailla kaikki mitä haluan liiketaloudesta teille lukijoille kertoa, on nyt tullut sanottua. Mikäli olette kaikki nämä hiukan liiketaloutta sortavat blogipäivitykseni lukenut, tiedätte ettei se ehkä ole se minun juttuni.

Mutta no, ei tässä kauaa enää tarvitse kärvistellä. Reilu kuukausi joululomaan, minkä jälkeen työssäoppimaan (taas 4. kertaa). Tänä vuonna olemme kuitenkin todennäköisesti menossa kaverini rastapää- Sakarin kanssa Hollantiin duuniin. Groningen on tämä pohjois-Hollannin eksoottinen opiskelijakaupunki, jonne retkiryhmämme on suuntaamassa kelkkaansa.

Itse kun olen ollut 3. kertaa Ponke's The Shopissa työssäoppimassa, olisi hienoa nähdä vähän muitakin mestoja ja maailmaa! Toivotaan parasta, että sinne pääsee lähtemään.

Mutta joo, nyt on tullut aika saattaa tämä Liiketaloudesta minun näkökulmastani kertova  blogihomma finaaliin.

Kiitos kaikille teille tuntemattomille olioille siellä ruudun toisella puolella, on ollut mukavaa kun edes joku kuuntelee näitä pieniä tuskanhuutojani. On tämä ihan kivaakin ollut jakaa mielipiteitään, varsinkin minulle joka muutenkin kirjoittaa paljon. Ehkä tulevaisuudessa törmäämme muissa merkeissä!

Rauhaa ja rakkautta!

Ville

Kuvahaun tulos haulle john lennonhttp://www.thebeatles.com/







ps. John Lennnon on suurin idolini. Tuo mummolasipäinen rauhan-aktivisti ja hänen erityisesti soolotuotanto jaksaa lämmittää aina.
Kuva liittyy rauhaan ja rakkauteen!

Kommentit